Header Row

[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
註 : [ 99 = 奶奶 ] [ 62 = 老爺 ] [ C6 = 死佬 (老公) ]

99的口水尾

我99有一個唔係咁好既習慣,一圍枱食飯,99一定「唔執輸」,好似翅一人一碗,佢明明唔食,都一定伸手去轉盤度攞,作狀食兩啖就遞俾62或者老公(佢個仔),佢試過遞俾我,不過我次次都猛話飽唔要。一人一隻鮑魚仔,99又係咁,夾左埋碗,又遞俾我,我話有嘞,你食啦,佢話佢無牙食喎(我諗張枱所有人都諗「咁你又夾?」),當住成圍枱面前推來推去,好尷尬。

最近一次,舅父生日,食蛋糕,99本身唔好甜野,但佢又點會「執輸」呢,梗攞番份,又係食左兩啖,就遞俾老公(佢個仔)。嘩!嗰一刻我眼都突埋,99食過晒隻叉,隻叉又叉番落件蛋糕度,老公唔係食吖ma…….

好彩老公縐埋眉頭望住99,同99講「你唔食就唔好攞啦!」,99即刻黑面,張件口水尾蛋糕擺左响62個位,62去完toilet返黎,同99講「做mud唔俾你個仔je,我邊食到咁多」,99塊面更黑。

99呢種行為唔單止唔衛生,仲好自私,你唔食但夾硬「霸」左,想食或者真係未飽既人咪無得食law,99唔想sai野,就迫62同老公執佢口水尾。

事後返到屋企,老公自己話「要教下阿媽,佢好興張d口水尾俾人食,第時容mud易佢順手塞俾bb架!」

嘩!我突然覺得老公「大個仔」嘞,我同bb既將來出現曙光嘞!!!!!

[轉載:親子王國/nahcTAP]

0 comments: