Header Row

[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
註 : [ 99 = 奶奶 ] [ 62 = 老爺 ] [ C6 = 死佬 (老公) ]

俾d空間我啦



自從生左阿b後, 惡夢就開始啦...話說我同老公未結婚之前買左層樓係6299附近(嚴格嚟講係我同老豆俾首期,無c6名架), 阿b出世後,我老爺日日都嚟兩次 ,99 就夜晚放工嚟,每日 1pm-4pm / 7pm -12 pm , 係12點都唔走阿,由坐月開始,到我剛剛開始返工, 日日如是 ,又唔打電話上嚟, 上到嚟又要陪佢dry坐, 入房上網又好似無禮貌,無d私人時間....62嚟到我屋企又勁食烟 , 我最唔like一食完烟就要抱阿b , 仲要無論阿b醒定訓都抱住佢 , c6 同我都係得半夜可以同阿b相對....我成日叫佢唔好抱 , 佢講完又係甘, 講得多都覺得自己煩, 佢有一次應我 '阿b梗係要有人抱先幸福 ,成日自己玩有咩好 '
我都試過話早上抱慣夜晚唔肯自己訓我地好累 , 點知我6299話佢地唔使返工可以幫我地睇夜晚 , 我梗係唔想, 所以而家都唔敢話夜晚bb

唔乖, 費事又俾佢地入位....佢地由阿b初生第7日已經話要帶bb

過去訓, 我成日扮聽唔到囉....
今日我難得放假 , 老公同工人姐姐又放假 , 可以3人世界, 點知電話都無, 11點係門口按鐘, bra 都未帶, 我真係忍唔住即 ' 黑面 ' ,跟住又一齊lunch, lunch完又跟上嚟我屋企 , 又問我今晚食咩....我好想話你放過我一陣啦, 難得放日假....

sis , 我都知無法解決架啦...淨係勸大家千祈買樓咪住甘近.....

[轉載:親子王國/sweetannann]

0 comments: