Header Row

[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
註 : [ 99 = 奶奶 ] [ 62 = 老爺 ] [ C6 = 死佬 (老公) ]

我估我將來都會是一個惡頂的99 ?

在呢版, 成日都見到媳婦唔妥99呢樣果様, 看來我自己將來都是一個惡頂的 99, 如 :

1) 若果阿仔無能力搬走, 新抱要來我家住 (層樓是我供的), 我是絕對唔會為佢改變我的新活方和習慣, 更加唔會讓地方出來比佢放佢哋的嘢, 你要有私人空間唔該自己搬走 !

2) 我個仔比家用父母是天公地義(我養了佢幾十年), 若新抱仲要我個仔養, 在我家更加無權出聲, 一家幾口給二千元家用仲要有所要求, 我會叫佢過"主"

3) 照顧孫兒不是我的責任, 是你作為父母的責任, 幫是人情, 唔幫是道理

4) 新抱生仔之類, 不要期望我會煮補品

5) 錢銀千萬不要問我借, 我的儲蓄是用來養老, 不是給你買樓做生意之類, 你想要的嘢自己就去努力賺錢, 不要以為錢會從天跌下來

總知一句, 最好新抱和兒子有賺錢能力, 自己養活自己之餘仲可以有閒錢給我家用, 得閒食吓飯去吓玩, 我亦唔會干涉你的生活, 但若果無能力的話, 要住我食我的, 就同我收聲, 無權提出任何要求 ! 所以我將來絕對是一個超級惡頂的 99 !

[轉載:親子王國/stephanieching]

0 comments: