Header Row

[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
註 : [ 99 = 奶奶 ] [ 62 = 老爺 ] [ C6 = 死佬 (老公) ]

衰新袍及不孝 ?

我是否衰新袍?
上年我冇去拜山, 過時過節如果不是老公放假倍我, 我是不會單獨去做節/食飯. and 今年新年冇上99家拜年及食開年飯...只有c6同囡囡去...
有冇姊妹好似我咁"不孝"

我知好多人實會駡我衰新抱及不比面c6, 不過當然是有前因...數之不盡.. 

有時反思..是否我太固執和想不開?

但是誰令一個"淋善及怕事"的人變成咁掘強?
是誰令一個開朗的人變成Depression?
是誰令一個”識禮”變成咁”冷莫及不知禮數的人?
為何一聽到99 的名就會皺眉?
為何一聽到99的”至理名言”想駁嘴?
為何一見到99的黑面,想走人?

為何上天不能給我一個大的腔懷去容納99..
為何我咁小心眼..
為何我做任何事我都不能取悅99..

為何.. 好多為何....

[轉載:親子王國/yantungb]

0 comments: